Min Ledig dag!

God kväll! Idag har jag njutit av min lediga dag. Det börjar närma sig slutet för mig här i alta. Har bara jobb imorgon och på fredag sen på måndag flyger jag hem till sverige. Det är ju väldigt mycket just nu med flytten och packningen och allt. Vi måste vara ute ur lägenheten på söndag och allt ska vara städat och utplockat då.
Vi tänkte flytta in redan nu på torsdag till den nya lägenheten. Sedan är det bara att komma hit på lördag och städa hela lägenheten så det ser rent ut. Ska bli så skönt och slippa våran galna granne.
Tillbaka till packningen, jag har ju hur mycket kläder somhelst. Vet inte vad jag ska ta mig till. Kommer bli att jag får lämna kvar ganska mycket träningskläder. Men det är ju tråkigt använder ju typ nästan allt. Sista valet blir att betala övervikt. Men det får bli så! Känner mig så stressad med allt just nu men jag vet att det kommer att bli bra till slut! Imorgon ska jag åka och kika på en resväska på Europris som jag hoppas är gigantiskt och kostar bara 499kr.
Annars nåt kul som har hänt!?  Tjatar ju fortfarande på alla om att de ska rösta på mig till FHM och det går faktisk ganska bra, tror jag!. Jag fick en komentar tidigare idag från en tjej från facebook om att jag är en idiot som gör reklam för mig själv om att folk ska rösta på mig. Jag säger bara en sak. -Lilla gumman, du fårtsår dig inte på sånt! Orkar inte med sådana människor.

DAGENS TRÄNING
ben, mage och lite cykel.
Körde på ganska hårt idag, känns väldigt mycket på rumpan och just en nu, precis som det ska göra.

God natt gott folk. Imorgon är det ny dag att skapa!
OBS: Bry dig aldrig om folk försöker trycka ner dig. De är bara idioter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0