Lyckad helg!

Hej hopp! Det var inte längsen jag vaknade upp. Vi sov som stockar efter gårdagens festande. 
Vi firade en underbar tjej Katrine. Hon fyller sina 20 år idag. Grattis! Vi var först ute och åt mat på Alfa. Jag beställde entrecote. Åhh det var så gott.
Sedan drog vi på förfest och där drack vi och spelade Alias. Det var väldigt kul men jag kom tvåa bara, så det var ju mindre kul. Senare på kvällen drog vi till slut till utelivet. Först besökte vi min arbetsplats Hanssjenke. Vi dansade lite, men sen blev det för mycket knuffing av gamla kärrringar som inte kan hålla sin plats. Vi fick nog och drog till nästa pub som heter Barilla. Men där har de ingen dansgolv. Folk pratar med varandra och glor mest. NO NO inget för mig. Till slut landade vi på krogen. Där var lite mer folk och lite bättre musik i min smak. Men det kan aldrig bli toppen här i alta. Hittade min kära pojkvän på dansgolvet sedan var kvällen i full fart;)

Idag blir det bara mys med film och mat. Nu ska jag börja med maten.
Ha en fin dag!


Vid middagen!


Under spelet Alias, här är min ena konkurent;)


Många som känner mig vet att jag är lite rädd för hundar. Men den här hunder var ju bara så stor och go!

Kommentarer
Postat av: katrine

TAKK for i går Erica :D Hadde det så kul :D

håppas det ikke blir så lenge til neste gang. Klem

2010-10-10 @ 17:44:38
URL: http://kattalarsen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0