I like!

God kvällens!  Just nu sitter jag vid datorn, Jacob ser på film på tv och Johanna skriver ett personligt brev till Carlings. Hon var och sökte jobb där idag och imorgon ska hon lämna in sitt Cv till chefen. Hoppas hon får jobb där, hon skulle passa perfekt. Idag när jag kom hem från jobbet fanns det mat färdigt, tvätten var upphängd och disken var diskad. Vi har fått en super Johanna från Örebro;). Vi är väldigt tacksamma för det hon gör;).
Imorgon är jag fri hela dagen på grund av min mini migrän jag haft nästan hela veckan. Istället blir det att jobba natt på Hans sjenke klockan 21. Min sista helg som bartender. Kommer verkligen att sakna hela gänget där.
Blev ingen träning idag för huvudvärken men har ju hela dagen imorgon att träna.
Har skickat 150 dollar till mamsen idag hon har tjatat länge på sina pengar denna månad. För mycket bussresa till banken kanske;) hahhah. Ska bli skönt att snart åka ner till henne och lilla Keisha.



Nu ska jag hoppa ner i soffan och ha en supermysig torsdagskväll om det inte redan är för sent nu;)
God natt!



I like av Keri Hilson, gör mig glad i denna mörka höst tiden;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0