Hoppa ner i min bodysuit!!

God kväll! Sitter och pratar med syrran på skype bland annat om den äckliga våldtäcksmanen i Örebro. Tänk att han gick på min gamla skola på karolinska. Dessutom så bodde han granne med mig på lövstagatan. Där skeddedet det fan det flesta våldtäckten. UsCH FY FAN säger jag bara. Hoppas han fängslas för livet.

Över till något roligare. Imorgon kommer Lilla Johanna hit, Jacobs syster;). Hon ska jobba lite här uppe och tjäna några norska pengar. Ska bli riktigt kul att se henne.
Nu ska jag diska lite och sedan ska jag krypa ner i soffan och se på nån bra film.
Har glömt att nämna att min kära Jacob fick gipsa handen idag efter att röntgen visade att han hade brutit den.
Detta skedde på matchen i söndags. Som tur är var den den vänstra handen. Allt kan ske!

Men hoppas ni har haft en bra dag. Min har vart lite seg men jag överlever ju!
God natt!


Gissa vem det är;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0