Hemmaträning med bra musik!

God kväll!  Har nyss avslutat min hemmaträning som bestod av benfall 3x10 och mage 3x30;). Nu ska jag stänga av musiken och sedan få i mig nåt att äta. Sedan blir det lugn och sansad kväll tills jag sommnar.
Imorgon är det 12-20 på jobb igen.
Fick nyss reda på att  DESPERATE HOUSEWIVES börjar i Sverige idag. Jag galen i DESPERATE HOUSEWIVES.
Längtar hem till hemma mysiga kvällar i kumla, när jag och lillsyrran sitter och skrattar och gråter framför DESPERATE HOUSEWIVES. Nej nu kurrar magen ,ska äta nu. Ha en fortsatt fin kväll!


Jag är hård som sten;)


Köra situps och smile samtidigt;)

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh, jag ser fram emot när du kommer hem gumman! <3 :)

2010-10-06 @ 17:03:50
URL: http://jasminemede.blogg.se/
Postat av: Aisha

hahhaha vad rolig du ser ut :P

2010-10-14 @ 19:09:09
URL: http://jaitehonestepattime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0