"Mitt andra hem;)"

Sitter och pratar med syrran på skype och samtidigt kollar jag på Bartenderskolan som är så himla roligt. Idag har jag jobbat och vart på "mitt andra hem"= gymmet;). Hade först 10 min uppvärming på cyckel sen blev det rygg och mage med fria vikter.
Imorgon börjar jag inte förns 12, så det blir lite sovmorgon. Ska bli gött. Nu ska krype ner i sängen fick en liten sträckning vid nacken, så jag har ganska ont just nu. Vill bara avsluta denna kväll med en superkul berättelse som jag läste i FHM tidningen. Om ni orkar läsa så läs;)

LILLE PER

Lille Per gick i första klassen och hade en kanonfin syster i nionde klass. En dag skulle Per ta sig en dusch, och syster kom ut av duschen med handduken runt sig. Per bad syster och ta av sig handduken.
-Näämen Per, vad är det du frågar om. Du har ju sett mig naken förr du?-sa systern.
Per insisterade på att hun skulle ta av sig handduken och till slut gav hon upp. Hon kastade av sig hannduken och där stod hon helt naken. Per såg väldigt nervös för ett ögonblick, men det känslan försvann ganske fort. Han suckade av lättnad: PHU! Roger i klassen sa att du hade fått pick i helgen!

Hahaha;)

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0