FHM topp 50

God kväll. Har ganska nyligen vaknat upp ur mina tre timmars nap. Helt underbart var det att få sova lite.
Idag har jag bara tänkt på hur jag ska få in mina röster för att jag komma med topp 10 finalisterna till nästa nummer. Känns lite dumt att tjata på folk, är ingen sådan person direkt. Men ska man komma nån vart så måste man ju göra vad som krävs. Har kanske tänkt att skriva små lappar och ge till bekanta människor och be dem att rösta på lilla mig. Blir nog att jag gör det ikväll till de härliga fulla gubbarna på jobbet. Blir ju perfekt. Frågan är om jag får mina modiga gener till att göra det. Det är lätt att säga att man ska göra det men sen är det att göra saken också. Har ju med mig Johanna ikväll med hon får nog mig till att utföra saken. Wish me luck.
Idag var jag på jobbet i ynka 3 timmar. Kunde fan lika gärna gjort jobbet i sängen;). Men jag fick gjort lite jobb på avdelningen för joggingskor som är mitt favvoritställe. Nu är det dags att sminka sig och göra sig snygg för gubbarna ikväll om jag nu ska få mig röster. Men ni får ha en fin lördagskväll.

OBS jag som är OPRHA fan;) INGEN SMS ELLER PRAT I MOBILTELEFON UNDER BILKÖRNINGEN. Ni kan skada andra och er själva.


RÖSTA på mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0