ZLATAN är en kung!

Hej hej. Vill börja med att säga fy fan vad Zlatan är en kung såg på fotbollsgalan igår hemma hos underbara Lotta som bjöd mig på god mat. När vi hade käkat den goda maten satt vi som klistrade framför tvn och såg på fotbollsgalan. Man rös i hela kroppen när Zlatan gick fram och tog den sista Guld Bollen. Vilken känsla, vilken makt, vilken utstrålning han har. Grattis Zlatan, du är världens bästa fotbollspelare.

Tillbaka till verkligheten, här sitter jag i kökssoffan och känner mig lite sjuk. Tänkte snart börja lite mat.
Idag tänkte jag prova att laga nåt afrikanskt som jag åt i helgen hemma hos den där göteborgs tjejen. Får se om jag lyckats med det. Sedan tänkte jag kanske städa lite, pappsen kommer ju hem på torsdag.
Det blir ingen träning idag heller, farligt att träna när ma har ont i halsen. Nej nu måste jag börja med maten.
Tänkte också lägga upp et videoklipp som jag gjorde igår när jag tog nya bilder till FHM tävlingen. Det gäller att ligga i nu om man vill komma bland topp 10. Håll tummarna och snälla skratta inte åt mig;)
Ni som kan rösta, Jag ber er RÖSTA PÅ MIG. Det betyder allt för mig.

Ta hand om er....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0