SyskonDagen!

Hej hej! Idag har jag och syrran umgåtts hela dagen. Morgonen började med att vi drog till gymmet i kumlahallen och vi körde 30 minuter jogging och 30 minuter biceps och mage. Det blev bara en timmes träning idag med det var gott och lagom. Efter träningen stod marieberg köpecentrum på dagens chema. Vi satt och pratde om det igår kväll att vi båda behövde nytt smink. Vi båda var väldigt intresserad av att prova den nya BareMinerals. BareMinerals är ett foundation i mineralform. Jag har tidigare testat det i ett litet provsett. Och det var något jag verkligen fastande för och bestämde mig för att köpa det när jag kom hem till sverige. Minerlar pudret ger mig ett naturligt look och jag känner mig len och fräsch hela dagen. Känns nästan som att inte ha något smink alls på sig. Och jag som är väldigt torr i hyn, speciellt nu i vinter så hjälper den mitt ansikte med att ge fukt och näring.
Jag har tagit före och efterbild på syrran när vi provade här hemma alldelses nyss som jag ska lägga upp till er. 
Om ni är osäkra på vilken färg ni ska ha så är det bara att gå till närmsta butik som kicks eller där de säljer bareMinerals. Jag och syrran gick till kicks utan foundation för att lättast testa ut våran färg. Och hjälpen får ni om ni frågar dem som jobbar där. Jag och syrran fick bästa hjälpen ever;).
Syrran köpte hela startkittet men jag höll mig bara till foundation eftersom jag har alla penslar och sånt.
Men det är igentligen billigare att köpa hela startkittet. Sedan köpte jag SPRAY CLEANER som man ska rengöra alla penslar och ta bort alla bakterier med. Sedan blev det en sväng till BODYSHOP. Syrran köpte shampo, balsam och mango BodyButter. Jag köpte mig en ny flaska hårmousse som börjar ta slut.

Efter den underbara timmen inne på Marieberg så drog vi till min faster som bjöd på världens godaste mat. Lax, lax ,lax, rökt lax;). Nu sitter jag i soffan har nyss kollat på toppmodell så himla bra. Emma är i fullgång med packninken. Imorgon drar hon till Göteborg. Hoppas det går nån bra film ikväll så kan vi sitta och skratta ihop. Eller gråta som vi brukar göra när det blir sorligt;). Ska kila och laga mig lite mer varm te,och linda mig med filtar och checka in min facebook och chatta med folk på msn=) God kväll!




Syrran före bild.....


Syrran efterbild......ni ser vad jag menar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0