söndagsmys!

Godkväll! Sitter hemma hos Kingdao och Henrik och har lite småfeber så jag tänkte inte köra hem till kumla när jag har feber. Vi har ganska nyss käkat  en jättegod fruktsallad som vi har lagat åt oss. Nu kollar vi på film
(Scott pilgrim) väldigt bra söndagsfilm. Lite smårolig sådär.
Jag var ju och tog bilder imorse. Sliten som jag var så gick det väldigt bra och vi fick lite bra bilder. Vi tog bara ansiktsbilder idag. Kändes faktiskt skönt att vara lite mer påklädd på fototagningen. Han som tog bilder var      jättetrevlig och han ville gärna jobba med mig igen i framtiden. Jag ser framemot det.
Ska lägga upp en liten bild på dagens arbete och sminket har jag gjort helt själv.
Nu ska lägga mig och sova tror jag känner mig så himla tung i huvudet.

God natt...Imorgon är det en ny vacker dag som väntar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0