Snöstorm!

God kvällens! Nu är jag äntligen hemma efter att ha kört i ca 50km/h på vägen hem. Det var så mycket snöstorm att man knappt såg nångonting. Jag vågade inte köra fortare.
Idag har jag vart inne i Örebro nästan hela dagen. Innan jag körde in till örebro blev den en sväng till farmor och farmar och försöka skriva ut ett cv ialfall. Jag lyckades med att skriva ut ett CV bara och det blev Bianco. Eftersom farfar skrivare var nog från 70-talet. Den var så himla seg och lät som den skulle gå sönder närsomhelst. Men jag tackar han så mycket för att jag fick låna den. Det var dags att sätta sig i bilen och börja köra mot örebro. När jag kom fram gick jag in till Bianco och lämnade in mitt CV. Hoppas det gick bra, men såg ut som ett troll bara efter att ha gott i snöstormen. Nu får vi bara vänta och se om de svarar. Vill bara säga en sak, GUUUUUD vad fina skor de har!

Strax efter det träffade jag min gamla gymmnasie polare Jasmine. Hon var väldigt hjälpsam vid den tiden.
Hon hjälpte mig mycket med att förstå saker och ting på skolan. och det är evighet tacksam för gumman.
Vi satte oss och fikade i den mysiga krämaren och pratade gamla minnen från gymmnasiet. Vi kom fram till att jag var ganska fjortis vi den tiden. Men det är jag väl inte nu längre va?!
 Efter vår lilla fika stund var det dags att röra på sig. Hon stack iväg till sitt möte och jag gick till Biblioteket för att skriva ut resten av CV. Men det gick ju åt H.L.V.T.E.. Alltså förr så kunde man man bara logga in med sitt kort sedan skriva ut, och sedan hämta ut det man hade skrivit ut vid kassan och sedan betala. Nej nu var det en massa krångel orkar inte en skriva ner det ens. Gick bara därifrån. Får lämna in mina andra CV på torsdag.

Efter min frustation drog jag till gymmet och började snabbt att slappna av och började fokusera på träningen. Började med att springa 15 min  och sedan cykla i 15 min. Sedan var det igång med pumpningen. Körde ca 1/2 timmes pass idag. Avlutade med skön dusch och bastu.

DAGENS TRÄNING

Triceps
Mage
Ben

Nu blir det mys i Snöstormen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0