Sitter i Linköping!

Hej hej! nu sitter jag hemma hos kusinen i Linköping. Hon är förvånad att jag hittade hit. Men jag är bästa på att hitta nya ställen. Jag älskar ju äventyr så resan gick väldigt bra. Jag fick byta tåg två gånger. Först i Hallsberg sedan i kristinehamn. Sedan tog jag bussen från Linköping C till rusthållargården.
Nu sitter vi här och pratar och myser. Imorgon är det en stor dag för mig. Jag ska ta modellbilder igen. Det är en fotograf jag har känt ett tag nu som erbjöd mig en foto session. Det kommer bli jag och en till som ska fotas imorgon vid klockan 12. Vi ska ta underkläder, bikini och festbilder. Nu ska jag ta mig en dusch och gå och lägga mig så jag får en ordentlig beauty sömn. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0