Relax i Badkaret

God kväll. snackade precis med min älskling på skype. Saknar han mer och mer nu. Jag känner mig inte så väldigt utvilad efter helgens festande i Göteborg. Så därför tog jag ett bad med levande ljus och satte på lugn musik när jag kom hem. Det var precis vad jag behövde.
Helgen i Götebrog blev inte så himla kul som jag hade förväntat mig. Men det bästa med kvällen var att jag fick vara tillsammans med mina kompisar. Vi drog ut på helt fel ställe. Nästa gång blir det inte det stället iallafall. Det positiva var väl att de hade bra musik så att man kunde dansa. Trycket var väldigt dårligt och det var många konstiga människor förutom mig Aisha och Kingdao då , vi var  konstigast.
Men det är skönt att äntligen vara hemma i kumla. Nu ska jag sova och väck mig inte.


Grattis VÄRLDENS  BÄSTA Pappsen på FARS DAG

God natt...


hahaha jag sitter i Badkaret;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0