photo day!

God förmiddag denna söndags dagen. Ute är det grått och tråkigt väder. Har ganska nyss klivit upp och nu sitter jag och dricker kaffe och äter en äggmacka hemma hos Kingdao och Henrik. Jag fick ju sova här inatt för igår var vi på fest i vivalla. Ganska kul var det, kom inte hem förns halv fem inatt. Jag drack bara ett par drinkar eftersom nu idag så är det Photo day. Tänkte ta lite nya bilder igen med en fotograf som är ifrån örebro. Ska snart börja sminka mig ska möta upp han vid klockan 12.30 cirka. Tänkte lägga upp ett videoinlägg som jag skapade igår kväll men hann inte läga upp den. Den handlar om att änvända dom små små lashes. Det är väldigt petigt men det blir ju as snyggt till slut. Nu måste jag sminka mig videon lägger jag upp strax...

Makeupen som jag tänkte hittade jag inspirtion från youtube, får se om jag klarar av att sminka så snyggt.
wish me luck;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0