Oslo = Mimmie

hellu! äntligen har jag fått lite tid att skriva några rader ikväll. Just nu sitter vi och dricker både rött och vitt vin i Mimies lilla krypin i oslo. Ikväll är vi bjudna på en fest en kompis till Mimie fyller 25 år och har hyrt ett uteställe på stan. Vi tänkte sticka dit senare och se om det är en bra fest, annars drar vi vidare. Jag vill bara nämna en sak, DET ÄR SVIN KALLT HÄR vill helst bara stanna inne och krypa ner under täcket. Men det kan jag ju inte göra när jag är på besök. Annars har dagen vart att sussa runt i staden och kollat runt lite. Jag har knappt gett ut så många RÖSTA PÅ MIG visitkort för jag frös så mycket. Men några röster fick jag till mig. Ska forstätta att dela ut dem ikväll, hoppas jag blir lite piggare för just nu är jag inte på topp. Kanske med lite ny makeup på ansiktet och sexiga kläder så känns det bättre. Jag längtar inte tills vi ska gå ut till tunnelbanan...BRRRRrrrrr

Ha en fin kväll<3


Jag och Mimie
Vi åt ute på Restaurang Oliver...Men Jag blev inte ens  mätt=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0