Örebro city

hellu! Nu sitter jag och käkar min lunch. Risotto med kycklingfile. Har nyss kollat på två avsnitt av Desperate housewives som är så himla bra. Annars så har jag tillbringat morgonen med att ordna ett nytt abenemang på telefonen. Ska nu kamma hem den nya Iphone 4 som jag har hört så gott om överallt. Ska bli spännande att va inne som alla andra;). Snart bär det åt till örebro. Ska till frisören klockan halv två. Blir en klippning och rakpermanent. Solen skiner, ska bli skönt att komma ut lite idag. Igår var jag inne hela dagen, känns inte helt bra. Men idag blir det fullfart. Ska dessutom köra spining idag med en kompis. Det blir hennes första gång, då får vi se hur det går. Kommer nog att bli bra.  Nu måste jag fortsätta slänga i mig maten sedan sticka, ska hinna med att slänga lite gammalt soper och tanka. Hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0