Julpynt!

tjohoo i kylan. Hoppas ni haft en fin dag. Sitter här med pappsen och tittar på fotboll Barcelona och Real madrid. Barcelona leder med ett mål. och ni skulle ha sett målet så himla snyggt var det.
Annars så har min dag varit ganska lungn. Jag har julpyntat här hemma varit på mitt gamla jobb och sökt lite extra arbete. Jag är så himla rastlös att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag räknar ner dagarna till Tanzania och det ska bli skönt att komma bort från vintern. Jag har bara en positiv sak med vintern att man får tända en massa ljus i huset. Väldigt mysigt. Kommer ni på andra saker som man kan gilla med vintern så säg till mig. Vill också tycka om vintern.
När jag sitter och tänker så är det bara negativa saker som ploppar upp i skallen, tillexempel att jag fryser ihjäl när det bara är -5, det blir mörkt fort, man fryser i hemmet ibland, man får ta på sig en massa kläder, skotta snö, ja jag kan bara rabbla på hela kvällen. Men vill inte vara negativ det är väl vackert med snö också ibland. Jacob ska ta med mig min fjällräven jacka från Alta när han kommer hem i nästa vecka.
Nu ska jag ta och dricka mitt te och fortsätta och njuta av resten av kvällen.

Vi hörs<3

DAGENS TRÄNING (RYGG)

10 min uppvärming, Rygg, 300 situps















Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

sv: tack kanske kan du säga till pappa och sänka skiten på tvn.

2010-11-29 @ 22:17:59
URL: http://xiexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0