Hemma i kumla!

Hej hej! Nu sitter jag här hemma i kumla. Det är min andra dag hemma i kumla. Kom hem förrigår natt. Jag blev hämtad av min kära farafar klockan 04.00 på morgonen. Tack farfar.
Igår på den hemliga dagen så handlade det om en överraskning till min bästa kompis Kingdao. Hon fyllde ju 22 år igår. Hon visste nämligen inte att jag skulle komma hem igår. Jag och min kompis Aisha tog bilen vid halvåtta tiden på kvällen och åkte hem till henne och överraskade henne. Så himla kul var det. Sedan tog vi med henne ut. Men eftersom jag inte drack nåt så blev det inte lika kul. Men på fredag har hon fest då blir det kul.
Nu är jag och syrran snart på väg till den nya gymmet friskis&svettis och ska träna. Jag har fått två gratis prova på träning. Då tar jag med mig syrran. Ikväll ska jag bara ta det lungt här hemma, kanske packa upp lite kläder från resväskan som jag inte hunnit göra än. Men ni får ha en fin dag ni med.

OBS. PRATA ELLER SMSA EJ NÄR NI KÖR BIL / OPRHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0