GoD Förmiddag!

Hej hej. Vaknade för en stunde sedan. Man sover länge när man har semester. När jag kom ut från rummet lös det helt vitt ute. Det är nästan så att man har lust att  springa ut och kasta sig i sen vita snön.
Jag såg att nån av grannarna har krattat min sida av dörren. Det var snällt. Då kan jag komma ut och hämta posten. Idag blir det en hemmadag tänkte ta en storstädning över hela huset, iallafall övrevåningen. Får bli lite hemma träning senare. Typ lite situps och armhävningar. Ni får ha en fin dag hörs senare. Ta hand om er!

Igår kväll kunde jag verkligen inte sova log och vände på mig. Det var en sak som störde mig som jag och min kompis pratade om igår. Andledningen varför jag tar upp detta är att jag kanske kan påverka eller att jag kan göra någonting åt det. STOPPA VÅLDEKTEN I ÖREBRO. Vi kan inte ha det så här. Jag eller du vill inte bli nästa offer efter en kul utekväll i örebro. VI MÅSTE STOPPA DET ÄR PÅ NÅGOT SÄTT!? Det förstör unga liv, vissa som har blivit ett offer har idag ingen framtid på ett normalt sätt. OM jag skulle få en chans till att förändra denna situation i Örebro city skulle jag ta den. Vi kan inte ha det såhär?!




stoppa våldäckten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0