God natt!

Blev ett väldigt sent inlägg idag. Men min dag har varit som en semesterdag förutom sol och bad. Vaknade klockan 11 på morgonen. Tog mig en kopp kaffe och sedan stack jag iväg till den närmsta uppförsbacken och sprang tio gånger uppför den. Det var en liten konditionsövning, men den kändes väldigt bra. Solen sken och luften var frisk. När klockan började närma sig två var det snabbt i med mat i magen och sedan köra in till Örebro. Tankade bilen först för att ens komma fram till marieberg. Jag hämtade upp mitt lilla tjejgäng och sedan drog vi till ÖBO. Vi handlade lite saker till festen de ska ha imorgon fredag. Gud vad det är billigt på ÖBO. Försökte kolla om de hade en värmeluftare med de sålde inte sånt där. Behöver verkligen en till mitt kalla sovrum. Just nu ligger jag uppe i pappas rum. Men pappa kommer ju hem snart och då blir det att sova där nere i den kalla källaren.
Efter ÖBO blev det marieberg. Åhh herregud va det blev shopping. Inte alls bra. Men jag blev nöjd med det jag handlade såklart. Ni ska få se lite av det imorgon;).
Runt åtta tiden åkte vi alla hem. Jag skjutsade alla hem och sedan körde jag hemmåt. Gissa vad som hände när jag kom hem. Precis när jag skulle sätta på tekokaren så gick hela strömmen i hela huset. Som tur är har jag en duktig lillasyster som bara vred om på en knapp och all ljus sattes på igen. Vilken tur att hon var här.
Just nu ligger jag i sängen och ska sova. Pratade nyss med älsklingen på msn videocall. Saknar han redan.
Nu är det nog dags att sova. God natt! Imorgon blir det party;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0