Dagens träning!

Nu sitter jag äntligen i soffan och dricker min te. Både jag och syrran är nöjda med matlagningen som vi lagade ikväll. Det blev ris med kycklingwok. Woken inhehöll, bambuskott, små majskolvar, championer, purjolök, gul lök  Finbladigt Mache och en matsked kokosmjölk. Recptet är inspererat från Johanna.
Snart blir det film,(Grown ups).
Vi var ju på det nya gymmet idag jag och syrran. Det var nytt och fräscht. Ni som är sugna att träna där så är det gratis hela veckan där nu. Ska kanske åka ner dit imorgon också. Men Om det inte regnar så blir det joggingtur utomhus. Nu ska jag se på film, syrran orkar inte vänta på mig mer. Men ta han om er och godkväll.

DAGENS TRÄNING BEN

 Framsida Ben
 baksida Ben
 rumpa
 mage


Kram i soffan=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0