Dady is home!

Hej hej. Nu sitter jag här hemma i soffan. Kom hem från en stund sedan. Resan för att hämta upp pappa i bromma gick väldigt bra. Jag hittade faktiskt helt själv med en karta. Körde i 2,5 timme dit och 2,5 timmar hem. Med 5 timmars körning blir man trött. Fick dessutom kramp i stjärten när jag körde. Det var inte skönt. Nu ligger pappa och vilar ut, han har haft en tuff resa från libera. Resan gick ju annars väldigt bra och det är skönt att ha han hemma igen. Han har jobbat i Libera i mer än ett år nu. Så det blir en stor förändring att flytta hem till lungna Sverige igen.
Min dag idag blir väldigt lungt. Jag ska försöka vila i några timmar för at sedan orka att träna ikväll. Ska nog dra till Gymmet. Idag blir det 30 minuters löpninglöpeband för att komma igång igen efter 4 dagars förskylning.
Sedan blir det att bara ta det lungt här hemma med pappsen. Jag ska flytta ner till min källare inatt..brrrr. Har lagt en värmeluftare så vi hoppas det blir bra.

Här kommer lite bilder från igår när jag om mina kompisar bakade världens goaste lussekatter;)


Kingdao var noggrann med jäsningen;)


Man måste se sexig ut när man bakar;)


Jag är så duktig;)


Se vad goda dom ser ut, Jag vet att du vill ha en;)


mmm det var så gott;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0