Utvilad!

Då var det måndag igen och man är utvilad efter en hård helg med hård arbete bakom baren. Lyckades chamera en man, och fick en norsk hundralapp, som jag sedan stoppade ned i bhn;) mina andra arbetskamraterna gick hem med 160 kr norska på löradagen medans jag gick
hem med 260kr. Efteratt ha kommit hem vid halv fem på söndag morgon, blev söndagen en vilodag som vanligt.
I norge har man allt stängt på söndagar. På sönagar är att "göra vad du vill dagen" Jag sov ganksa länge, såg på en rolig svensk film som hette (Sommaren med Göra) Väldigt rolig svensk film. Jag lagade mat, tvättade och sedan blev det lite intervallträning på fotbollsplanen och den slutade med att jag och min vän Niklas fick vara med ett gäng grabbar och lirade fotboll.
Mitt lag förlorade, men jag gjorde två mål;). När jag kom hem på kvällen vid 22.30 blev kvällen avslutad med en film med (Mel Gibson EDGEofDARKNESS). Nu sitter jag jag och dricker kaffe och äter en morot. Snart bär det av till jobbet.

Ha det fint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0