Jobba snart igen!

Nu är klockan 19.58 och har nyss vaknat upp från en timmes snooze. Ska snart iväg och jobba som bartender. Denna helg blir det bara attt jobba en natt, men imorgon natt är jag ledig. Nu väntar jag på att spagettin ska koka upp så jag kan få i mig lite mat innan jag ska åka iväg. Igår när jag var och shoppade med syrran så blev det en jättefin kläning från H&M. Tänkte ha på mig den imorgon=). Sen idag när jag svängde förbi att hälsa på syrran på jobbet, så blev det en grön skjorta. Galet fin var den;) Ni ska få se, men nu måste jag springa och äta sen ta taxi till jobbet. Det är jättekallt ute idag ca 5 grader och blåsigt.

Ha en bra fredagkväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0