Fredag igen;)

Veckor dagarna bara rullar på, men det väntar en lång helg. Idag blir det först att jobba på skoringen och sedan nattjobb på Hanssjenke. Jag hoppas det blir mycket folk ute idag, alltid trevligt med lite mer i dricks;)
Om jag fick önska mig en dag, skulle det vara att få vara med pojken denna helg. Saknar att bara vara med han. Båda jobbar så mycket att vi hinner knappt träffa varandra.Vi hinner inte vara ensama heller just nu, för vi har besök av min kära lilla syster och hennes pojkvänn=) Men det är helt underbart, vi burkar annars aldrig ha besök här i vår lilla lägenhet. Har sett till att ordna lite sommar jobb åt dem, så det blir lite lediga sekunder eller jag menar stunder;) 

Här har det legat gott nu i två veckor,Emma och Sebbe;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0