Då var solen här!

När jag cycklade hem från jobbet idag så var det fullsat i alla uteserveringar i alta.  Människorna satt med sina drinkar i handen och såg glada och nöjda ut över att solen äntligen var här. Det ser ut som att det kommer att bli fullfart ute på "byen" cityn ikväll.
Man kanske kommer att få laga många exotiska drinkar ikväll;)
Har nyss vaknat från min tupplur, jag ska säga dig att den var riktigt skön. Var ganska trött och sliten på jobbet dag. Knappt sovit tre timmar inatt och man känner att ögonen är torra som sten. Men med mycket caffelatte och Iriscoffie kräm så är man igång. Nu sitter jag och dricker kaffe och ska snart börja röra på mig till nattjobbet.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0