Vanligt te med honung<3

Här sitter jag hemma hos Jacob och Lotta och dricker vanligt te med honung. Känner mig sliten och hängig av denna mörka kall vinter kvällen. Väntar in att pappa ska ringa från Gustavsvik. Han är på relaxen med gubbarna. 
När jag kommer hem ska jag lägga mig och sova. Det har varit en lång dag, har vart på stan och fikat med en kompis, tränat med Jacob sedan har jag kört fram och tillbaks till kumla för att hämta upp pappa.

Det bästa med dagen var att jag om min kompis fixade 10 stycken överfallsalarm från ClausOlson till Galan på fredag. Måste nu komma på ett bra sätt att dela ut dom på. Har ni några tips?

Nu ska jag fortsätta att slappna av och dricka mitt te
God kväll<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0