Träning!

He hej...vaknade för en stunde sedan och nu sitter jag och äter gröt och äggmacka och en skinkmacka. Jag ska strax dra till gymmet och köra Biceps, Triceps och mage i ca en timme. Sedan blir det hem och åka med pappa till Marieberg, jag ska hjälpa honom att hitta fina kläder till helgen när han ska på julbord.
Jag vill också på julbord, jag älskar svensk julbord den är iallfall mycket godare än norsk julbord. För mig så blir det afrikanskt julbord i år. Nu är det bara 20 dagar kvar tills jag reser från kylan. Räknar ner dagarna och jag är glad att veckorna går så himla fort.
Nu måste jag sticka och träna hårt som bara den.

Ha det bra


Det här är den classiska norska julbord...Hmm potatis, kålrot, mager revbensbjäll och nån annan smörja


Och här har vi den maffiga Svensk julbord=) Köttbullar, röktlax, skinka
mm...mUMS
Jag brukar fan gå upp 2 kg på julafton, för att jag äter så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0