Tiden är inne<3

God afton! Har nyss krypit ner till sängs och ska snart gå och lägga mig. Idag har jag spenderat mesta tiden att handla in det sista inför resan. Har bara några saker kvar. Jag var inne på Marieberg och det var as mycket med folk, men folk var lungna och trevliga iallafall. Dagen har gott så himla fort att jag bara hann med shopping idag.
Önskar att jag hann med träningen idag, med det blev bara inte så.
Jag har kollat på en jättesöt film ikväll. The Karate kid, med will smith lilla son. Så himla söt är han.


Nu är tiden snart inne till jag reser till Tanzania. Åker på onsdag. Jag såg på vädret att på onsdag ska det bli -18 grader. Vi ska självklart få frysa lite extra innan vi sticker till värmen.
Har nästan packat ner alla mina kläder som jag ska med mig. vill inte ha med mig allt för mycket.
Det är cirka 40 grader varmt där just nu så det blir mest shorts och linnen jag behöver packa ner.
Tänkte ta med mig lite kläder som jag inte änvänder och ge till lilla Keisha. Hon skulle nog bli jätteglad.
Ska dessutom köpa nåt fint till morsan, vad jag vet så älskar hon parfym. Det blir bra.

HAKUNA MATATA= INGA BEKYMMER

Tänkte försöka sova och drömma lite vackra drömmar<3
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0