Svart man med den svart-gula jackan!

hej hej. Nu sitter jag här hemma hos Kingdao och är upprörd. Strax efter jag hade vart och hjälpt till med Galan på club700 så skedde det. En svart man, han var ganska lång förskte ta min plånbok från min jackficka. Med min snabba reaktion så lyckades jag dra ifrån hans arm och skrika " Vad i helvete". En man vid sidan av mig hörde min reaktion och kollade mot den svarta mannen som bara fortsatte att gå som ingenting hade hänt.
TÄNK om jag hade blivit av med allt, just nu innan man reser också. Usch vilken känsla jag fick.
När jag kom fram till Kingdao så ringde jag polisen och anmälde honom och varnade dom om honom.
Jag ber er alla, håll utkick på era plånböcker och reagera snabbt.

Nu måste jag sticka och handla plockmat, Ikväll blir det julfest med brudarna<3

Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0