phuuu

Hej hej! Nu sitter man här alldeles utsliten i köket. Idag känns det verkligen att man har jobbat hela dagen från 7.00 till 21.00. När jag var hemma mellan 14-17  på min rast så sov jag bara. Det var ett tag sedan man gick upp så tidigt och jobbade. Men nu är jag äntligen hemma. Efter jobbet stack jag förbi maxi och handlade mig grillad kyckling som jag tänker äta ikäll. Ingen här hemma har okrkat laga nån mat idag så det får bli jag som lagar maten. Efter maten ska jag krypa ner i soffan och titta på Old dogs. Verkar vara en himla rolig film. Hoppas jag får med mig nån i familjen som vill se den med mig, tråkigt att kolla och skratta själv ju.
Nu är maten klar, ha en fin kväll gott folk...


Kunde inte låta bli att köpa ett par sådana här på maxi....
Såååå sköna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0