Läskig dröm!

Hej. Inatt drömde jag är läskig dröm. Jag åt ju en malariatablett igår och pappa sa att man kan få madrömmar om man äter dem i början. Åhh jag drömde en fruktansvärt dröm. Ni som känner mig vet att jag älskar katter. I drömmen hittade jag en katt som nån hade sytt ihop halsen på. Jag fick panik att sy upp stygnen på katten hals och alla inälvor föll ut. Jag vakande upp i panik och kallsvettitg. Jag hatar madrömmar.
När jag somande om var det ingen mer katt i drömmen.

Nu sitter jag och kollar på toppmodel på kanal 3 och äter mina mackor. Ska snart börja fixa mig och dra till mariberg eller Örebro. Tänkte handla in lite småsaker till resan. Har massor att handla in och jag känner mig lite små stressad.
Ikväll blir det födelsedagskalas hemma hos Lotta. Hon fyller 52 år. Vad ska man köpa!?
Får se till att hitta nåt kul sen när jag handlar.

Ha en fin dag<3


pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0