julklappsbyte<3

hej hej! sorry att jag inte la ett inlägg från fredag den 17 e. Jag och min Kompis kingdao hade bjudit alla på julmys med plockmat. Och kvällen blev verkligen lyckad. Jag hade iallafall jättemysigt. Fan, vad vänner betyder allt ibland. Tack för att ni finns.

Just nu har jag precis kommit "hem" ifrån en förfest på söder. Jag har vart med min pojkvän på en förfest med hans vänner. Orkade inte följa med ut så för mig blev det hem till hans mamma där vi bor just nu, och sova. Känner mig riktigt trött just nu. Jag hade aldrig orkat hängt med ut och festat och dansa. Men jag har verkligen haft en trevlig kväll. Det är kul att hänga med bara killar ibland. Men det bästa är att hänga med tjejer om man själv är tjej. Ialfalla Mina tjejer;). Nu ska jag lägga mig och sova. GOD NATT!

Lite bilder från i Fredags;) JULMYS + JULKLAPPSBYTE


Kommer att sakna dig Aisha<3


Lite av varje;)




VÄRLDENS GODASTE morotsKaka som Kingdao och Henrik bakade;)


GODASTE KAKAN I HANDEN;)


Det här fick jag i Julklappsbytet;) Perfekt till att ha till resan;)


Kommentarer
Postat av: M.

åå rackarns va den där morotskakan såg go ut!

2010-12-19 @ 22:35:14
URL: http://monkisen.blogg.se/
Postat av: Erica

mm, den satt riktigt fint;)

2010-12-20 @ 00:27:52
URL: http://mpenzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0