Festlig Fredag!

Hej hej! kom nyss hem från Örebro. Jag har övernattade ju hos min bästa vän. Igår var jag ute på krogen Satin, det var väldigt kul. Jag var på bra humör och de spelade väldigt bra musik att man nästan inte kunde sluta och dansa. När kvällen var slut så var det dags att gå hem. Hon som jag skulle sova hos mådde inte bra och kunde inte följa med ut så jag fick ju gå hem själv hem till henne. Dom flesta vet ju att har skett mycket våldtäkt de senaste åren i Örebro speciellt på väster. Jag var så himla rädd att jag satte på min videokamera på mobilen och spelade in medans jag gick hem till henne. Allt för att vara på den säkra sidan.
Just nu väntar jag in min kompis som ska komma och dricka lite te och mysa lite. Vi har inte setts på länge så det ska bli kul att ses och prata lite. Nu ska jag se till att göra nåt vettigt, hatar att sitta still ibland.
Ska dessutom lägga mig tidigt imorgon bitti klockan 06.30 ska jag upp och jobba. Sedan ska jag jobba hela söndagen. Har en delad tur imorgon jobbar 07.00-14.00-17.00-21.00. så ni kan väl tänka på mig då;)
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0