16 dagar kvar!

God kväll! Nu är det bara 16 dagar kvar. Snälla kan inte tiden gå fortare. Ta mig tillbaka till värmen, min mamma och lilla söta Keisha. Saknar dem så.

Imorgon fyller min världens bästa pappa år. Så det blir ett litet kalas här hemma med smårgostårta och allt.
Så idag har jag storstädat hela huset. Blev ingen träning idag eftersom jag hade lite ont i ryggen och mådde lite illa.
Vet inte om det resefeber som börjar igång redan nu. Jag har ju lite ångest om hur allt kommer att gå där nere.
Kommer vi att hitta en foreman och folk som vill bygga och kommer det att bli bra. Det snurrar en massa tankar i huvudet på mig just nu. Men det kommer att bli bra, innnerst inne vet jag det. För jag vill verkligen göra det här. Det är det ända jag vill göra i mitt liv just nu, få ett bättre boende till min mamma. Vilken dotter somhelst i hela världen skulle vilja göra en sådan sak till sin mamma om hon bodde på det viset. Jag är glad att jag är vuxen så att jag kan hjälpa henne så gott jag kan.

Ska krypa ner nu och se på Desperate Housewives!
God natt <3

TAKE ME TO!


Min mamma rensar spenatblad=)


 Rensar tuppen;) kolla katten helt galen...


<3

I like the sky <3

Här ska Emma och Jacob äta sockerör från träden;)

Jag rakpermanetade mammas hår=)

MINA ÄLSKLINGSDJUR ÄR DOM VACKRA GIRAFFER;)


HÄR har ni världens bästa pappa....GRATTIS <3

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Guuuud va härliga bilder!! Åh, såklart du vill ha det för din mor.. i feel you!!

2010-12-14 @ 12:39:13
URL: http://afrobelita.se
Postat av: Alex

Sa himla vackra bilder...

kram

2010-12-17 @ 06:24:52
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0