13 dagar kvar!

Hej hej! Nu är jag hemkommen från örebro city. Jag sov hos min pojkvän inatt, YEs han har äntligen kommit hem till sverige och har semester nu. Han kom till min pappas födelsedag igår och det var underbart att se han. Kramade nästan ihäl han. Idag har vi umgåtts hela dagen bara han och jag. Han ska iväg och träna fotboll i Hovsta ikväll så jag fick åka hem ensam till kumla.
Jag ska snart åka iväg och träna lite. Idag blir det rygg.
Nu är det bara 13 dagar kvar tills vi reser. Jag och Pappa satt nyss och pratade om att boka in oss på ett hotel vid stranden där vi ska fira julafton och nyår. Fatta jag ska fira Julafton på stranden iår. Jag ska ligga i Bikini på stranden och tänka på er här hemma i kylan. Nej nu måste jag sticka och träna en snabbis. Ska lägga mig tidigt ikväll för imorgon ska jag upp och jobba klockan 08.00.

God kväll!


Jacob äter sin första afrikanska mat. Ougali med köttgryta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0