Träning är bra!

Kom hem från en stund sen från jobb och stenhård träning på gymmet. Tränade ben och mage. Målet är att få magruter innan jag reser till Tanzania. Jacob säger att det är väldigt svårt för en tjej att få magruter. Man är tvungen att sluta med allt typ. Det svåraste för mig är att sluta dricka läsk. Blir ofta sugen på cola eller sprite.
Men jag ska göra allt för och få mina magruter. När jag får dem så ska ni få se. Har aldrig tränat så mycket som jag gör här i alta. Jag mår så himla bra av det. Dessutom så är alta en sån mysig liten by, där alla känner alla. När man kommer in på gymmet så hälsar alla på en. Man blir så glad. Gymmet, så kallad (Spents träningscenter) är mitt andra hem. Nu ska jag hoppa in i duschen, har inte hunnit det än. Imorgon ska jag upp tidigt och jobba igen. Lägger upp en bild på en tjej som har fina magrutor, men thats it.

God natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0