7-3

Idag har jag sovit ut ordentlig efter långa helgen med arbete. Fick 200 i driks efter gårdagens arbete som bartender. De pengarna går till veckans lunch baguetter kanske?
Annars så har jag varit på min pojkväns fotbolls match Alta IF. De vann med 7-3 och Klättrade 5 placeringar direkt, bra jobbat Alta IF. Ni spelade som kungar idag. Efter matchen cycklade jag förbi Niklas för att se hur stökigt hur han egentligen har det hos honom. Jag ska nämligen hjälpa han att städa eftersom min pappa som kommer upp hit på torsdag, ska få låna hans lägenhet i tre dagar. Ni anar inte hur stökigt det var. Jag fick ordna med disken och han fick plocka upp allt hans skit på golvet;). Ska dit en sväng imorgon och se om han fick till det med resten, för imorgon bitti drar han till sin nästa fisketur på fjället. Han brukar vara där i en hel vecka.

Nu blir det gos med min älskling, syrran och Sebbastian.

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0